Jazz armenesc la Salina Targu Ocna cu Harry Tavitian, pe 9 iulie


Grafica afisului: Georgeta Agop – Foto: Iztok Zupan

Recital de pian Harry Tavitian

„Jazz armenesc la Salina”

Sambata 9 iulie 2011 ora 14, Salina Targu Ocna, jud. Bacau

Accesul la concert este liber. Accesul in salina se face pana la ora 12.30 pe baza biletului de intrare: www.salina.ro  Atentie! Temperatura in salina este de 12 grade!

Concertul este organizat de Uniunea Armenilor din Romania, Filiala Bacau in parteneriat cu Salina Targu Ocna si Primaria din localitate. Prezintarea concertului: Varujan Pambuccian

Anul trecut in decembrie am avut primul concert la Bacau, la invitatia filialei Bacau a Uniunii Armenilor, condusa de Vasile Agop. Concertul s-a bucurat de un succes deosebit. Sper sa fie asa si la concertul de la Targu Ocna, oraş în care armenii trăiesc de câteva sute de ani alături de români si unde exista o biserica armeneasca datand din secolul 18. Concertul își propune să continue seria de evenimente organizate de UAR Bacau pentru promovarea culturii armene.

Atat pentru mine cat si pentru Salina Targu Ocna acest concert este o premiera.

Recitalul meu va fi o călătorie inedită de la rădăcinile jazzului (blues, gospel) la jazzul modern cu influente folclorice (prelucrări de muzică tradiţională armeană şi românească).

Eu mă consider armean prin naştere, român prin adopţie şi mă simt acasă în ambele culturi, folclorul balcanic şi caucazian fiind una din sursele mele majore de inspiraţie, încă de la începutul carierei mele. Muzica mea este şi o dovadă a legăturii dintre muzica românească şi cea armească. În stânga şi dreapta Mării Negre, România aparţine Balcanilor precum Armenia, Caucazului. Arta mea  este deschisă în ambele direcţii.

Un răspuns to “Jazz armenesc la Salina Targu Ocna cu Harry Tavitian, pe 9 iulie”

  1. MariaS Says:

    Imi place grafica afisului care aminteste de vechile si sfintele manuscrise! S-aveti spor!

Lasă un comentariu