Concertul „Fiii Dobrogei: Harry Tavitian & Guests” – inregistrarea va fi difuzata pe TV Neptun de sarbatori

foto "Fiii Dobrogei"Concert „Harry Tavitian & Friends” la Constanta de Sfantul Andrei:  Harry Tavitian, Aida Tavitian, Anatoly Vapirov, Corneliu Stroe si Delia Pavlovici. Foto: „Fiii Dobrogei”

Inregistrari de la concertul „Fiii Dobrogei: Harry Tavitian & Guests” vor fi difuzate de sarbatori la TV Neptun

Ecourile la concert au fost deosebite: https://harrytavitian.wordpress.com/2011/12/04/de-sfantul-andrei-m-am-intors-la-constanta/

Aici anuntam concertul: https://harrytavitian.wordpress.com/2011/11/16/harry-tavitian-guests-eveniment-artistic-la-constanta-de-sfantul-andrei/  Cu acest prilej mi s-a inmanat si titlul de cetatean de onoare al Constantei

Prima parte a concertului va fi difuzata vineri 23 dec. ora 23 In reluare sambata 24 dec. ora 10
A doua parte a concertului: luni 26 dec. ora 22.30 In reluare vineri 30 dec. ora 16

Ora transmisiilor e cea a Romaniei.

Emisiunile vor avea fiecare cate o ora http://www.ntvonline.ro/#ghid

TV Neptun se poate viziona live pe internet la: http://www.ntvonline.ro/live

TV Neptun este receptionat in retelele RCS, UPC, DIGI, AKTA, NEXT GEN si in sute de alte retele locale mici si mijlocii din intreaga tara. Pentru vizionare pe satelit amanunte aici: http://www.ntvonline.ro/articol/cere-ntv

Un răspuns to “Concertul „Fiii Dobrogei: Harry Tavitian & Guests” – inregistrarea va fi difuzata pe TV Neptun de sarbatori”

  1. Harry Says:

    Inainte de prima difuzare, Mihai Hristu imi ura pe Facebook: „bafta si mult rating!!! Desi la muzica ta, ca si la tot ce e cultura pe televiziuni in RO, ratingul este zero fix”.

    La tot ce tine de partea spirituala e importanta calitatea si nu cantitatea.
    Apoi, sincer, pe mine ratingul ma lasa cam rece. Parerea mea e ca „ma cunosc cei care merita sa ma cunoasca”. Nu ma intereseaza audienta ci publicul, fiindca la jazz e esentiala participarea la concerte. Publicul e impreuna-creator cu muzicantii, ceea ce sufleteste e foarte important. Sigur ca poti sa fii miscat si de un concert pe care il vezi la TV, dar sansele sunt infinit mai mici.
    Imi dau foarte greu acceptul ca sa fie filmate integral concertele mele. Am reticiente mari in privinta TVR-ului (asta e o discutie mai lunga, nu detaliez aici). Pentru a ajuta la promovarea jazzului, sunt de acord sa filmeze unele din televiziunile locale, cu conditia sa dea promo inainte de concert cateva zile la rand, la ore cu audinta buna, sa nu deranjeze publicul atunci cand filmeaza, etc.
    Pentru mine concertul de la Constanta, dupa o lunga perioada de „exil” a fost ceva deosebit, a insemnat un fel de intoarcere acasa. Stiu ca multi din fanii de jazz sunt imprastiati in toate colturile lumii. Am fost de acord cu aceasta inregistrare si cu gandul la ei. Mesajele pe care le-am primit dupa difuzari imi spun ca nu m-am inselat.

Lasă un răspuns

