Concert Harry Tavitian – Cserey Csaba la Istanbul

Miercuri 12 mai 2010 ora 22 duo Harry Tavitian (pian, voce, fluiere) – Cserey Csaba (percutie) la Club Ghetto, Istanbul.

http://www.ghettoist.net/program_detail.php?lang=en&date=2010-05-12

Vom concerta la Istanbul la invitația prestigiosului Club Ghetto, unul dintre cluburile cele mai in voga din oras. Concertul este organizat cu sprijinul Institutului Cultural Român Dimitrie Cantemir Istanbul. http://www.icr.ro/istanbul/

Pentru mine este a doua prezenta in Istanbul. Prima oara am fost in 1996, la invitatia bunului meu prieten, percutionistul turc Okay Temiz, ca membru al « Black Sea Orchestra » – o formatie de 11 muzicieni din tari din jurul Marii Negre. De aceasta data merg in formula de duo cu percutionistul Cserey Csaba si sper ca muzica noastra sa fie primita cu tot atata caldura ca si in concertele din Romania, Ungaria, Germania sau Belgia.

Etichete: , , ,

3 Răspunsuri to “Concert Harry Tavitian – Cserey Csaba la Istanbul”

  1. Vasile Scorţea Says:

    Domnule Tavitian,

    Pe 24 iulie 2010 am înţeles că aveţi concert în Vama Veche. În aceiaşi zi eu trebuie să aflu rezultatele admiterii mele la Facultatea de Filosofie. Emoţii n-am (intru fără concurs datorită locului întâi luat la Olimpiada de Filosofie) dar aş dori să ştiu dacă puteţi să-mi promiteţi că voi sărbători cu adevărat „împreună” cu dumneavoastră.

    Îmi cer iertare pentru datele bune de Curriculum Vitae despre mine şi mulţumesc anticipat!

  2. harrytavitian Says:

    E o bucurie pentru mine sa aflu ca vreti sa sarbatoriti cu jazz. Nu e lucru prea des intalnit ca mintea si inima sa mearga impreuna. Cred ca sunteti deja pe drumul filozofiei autentice…

    Sa ne ajute Dumnezeu sa fim sanatosi, sa ne intalnim si sa ne veselim, pe 24 iulie, la Vama Veche!

  3. harrytavitian Says:

    Concertul de la Vama s-a mutat de pe 24 iulie pe 23 (vineri)…
    http://www.harrytavitian.ro/noutati.htm
    Va astept cu drag!

Lasă un răspuns

