Interviu in Adevarul literar si artistic de azi si cronici la concertul de duminica

Mozaic de Dan Manastireanu

Puteti citi in Adevarul Literar si artistic de azi un interviu al meu luat de Nicoleta Zaharia:
http://www.adevarul.ro/articole/e-mare-pacat-sa-ti-ingropi-talentul.html

Cronici la concertul de duminica seara, de la Muzeul de Arta Constanta:
http://www.telegrafonline.ro/1229983200/articol/73612/concert_de_craciun_marca_harry_tavitian.html

http://www.cugetliber.ro/1229983200/articol/32203/planurile-mi-le-face-dumnezeu-eu-doar-cant8221/

Am primit si pe email cateva ecouri dupa concert:
Concertul a fost foarte frumos. Mi-am amintit de vechile concerte de la muzeu. Sper sa nu mai treaca 7 ani pana la urmatorul! (Liz Martoncsak)
Felcitari pentru reusita concertului (atmosfera a fost cu adevarat de sarbatoare) (Iulia Vucmanovici)

Eu, ce pot sa mai spun? Doar ca Sfantul Mina mi-a facut un dar de Craciun minunat!

2 răspunsuri to “Interviu in Adevarul literar si artistic de azi si cronici la concertul de duminica”

  1. Gavrila U Says:

    Maestre,
    Un an nou, fericit!

  2. Harry Tavitian Says:

    Va multumesc, asemenea!
    Prietenie.

Lasă un răspuns

