Trio Harry Tavitian , Wolfgang Puschnig, Cserey Csaba in concert la Samfest 2007 – (V)

Harry in concert cu Csabcsy la Diesel Club din Cluj, in mai

2 răspunsuri to “Trio Harry Tavitian , Wolfgang Puschnig, Cserey Csaba in concert la Samfest 2007 – (V)”

  1. Sonykus Says:

    Trist, aflu in iunie c-a fost concert in mai! Mereu e asa, si nu invers. N-am fost „pe faza”, si regret. 😦
    Si chiar as fi venit, cu mare drag. Apuc prea putin sa vad lumina zilei si afisele de pe stalpii din oras.
    Am sa-ncep sa-ti urmaresc blogul cu mai multa atentie, poate astfel data viitoare vom reusi totusi sa ne intersectam caile pe-undeva.
    Raman cu parerea de rau, deocamdata…

  2. Harry Tavitian Says:

    da-mi adresa ta si te anunt cand am concerte in cluj sau prin zona. Poti vedea concertele mele si la harrytavitian.ro (la „noutati”).

Lasă un răspuns

